picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

Наразі даний сайт не працює. Запрошуємо Вас на новий сайт за посиланням https://dnz72.dnz.in.ua/

  1. Головна
  2. /
  3. Групи
  4. /
  5. Соняшник

Соняшник

Змістовий напрям освітньої діяльності

Освітня діяльність групи здійснюється у напрямі STREAM (Science, Technology, Reading + WRiting, Engineering, Arts and Mathematics) – інтегрований підхід до освіти, яких передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.

Впровадження інновацій

Змістовий напрям освітньої діяльності реалізується через впровадження альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт», автор концепції професор Катерина Крутій.
Програма «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» реалізується через такі напрями:
 Природничі науки, або Подорож Всесвітом
 Математика. Логіка, або Пізнаємо красу чисел ті геометричних фігур
 Мистецтво, або Таємниці Дивосвіту
 Інжиніринг, або Маленькі винахідники
 Читання і письмо, або Мандрівка до Країни Слів
 Технології, або Таємничі перетворення
Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STREАM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.

Гурткова робота

Дитина – дослідник за своєю природою. Найважливішими рисами дитячої поведінки є допитливість, спостережливість, спрага нових відкриттів і вражень, прагнення до експериментування та пошуку нових відомостей про навколишній світ. В старшому дошкільному віці відбувається стрибок у становленні особистості, її базових психічних підстав, і саме цей період є найбільш сприятливим для експериментальної діяльності. Завдання дорослих – допомогти дітям зберегти цю дослідницьку активність як основу для таких важливих процесів як самонавчання, самовиховання і саморозвиток.
Саме тому в групі працює гурток «МІНІ-ЛАБОРАТОРІЯ МАЛЕНЬКИХ ВСЕЗНАЙКІВ».
Експеримент, самостійно проведений дитиною, дозволяє їй створити модель природно-наукового явища і узагальнити отримані дієвим шляхом результату, зіставити їх, класифікувати і зробити висновки про ціннісної значимості фізичних явищ для людини і самого себе.