picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

Наразі даний сайт не працює. Запрошуємо Вас на новий сайт за посиланням https://dnz72.dnz.in.ua/

  1. Головна
  2. /
  3. Освітній процес
  4. /
  5. Методичний кейс
  6. /
  7. Page 2
picture

Пам’ятка для батьків

«Забезпечення особистої безпеки дитини» Життя потребує від наших дітей уміння орієнтуватись і знаходитивихід з непередбачених ситуацій. Чим менше в дитини знань, тим більшенебезпеки з боку навколишнього середовища.Щоб вберегти дитину від біди, треба пам’ятати та дотримуватись такихправил: не залишати дітей дошкільного віку самих, навіть на короткий час; учити дитину користуватися дверним вічком; не дозволяти відчиняти двері […]

Докладніше
picture

Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище

Освітнє середовище – сукупність зовнішніх умов, факторів, впливів, способів навчання і виховання, необхідних для успішного функціонування освіти. Це один з головних чинників вдосконалення освітнього процесу. Іншими словами, це середовище для формування та розвитку особистості. Освітнє середовище має такі характеристики, як: цілісність, різносторонність, варіабельність, суб’єктивність, соціокультурна мобільність, координованість, емоційна насиченість. Середовище спрямоване на розвиток дитини у […]

Докладніше
picture

Рухова активність, як засіб повноцінного розвитку дітей

Неможливо уявити здорову дитину малорухливою. Установлено, що кожен руховий акт здійснюється в просторі і часі, і тому дитина, яка активно рухається, отримує можливість набути певну одиницю часу більшого об’єму інформації, що, я к наслідок, сприяє прискореному формуванню її психіки. Фахівцями доведена також взаємозалежність рухової активності і розвитку мовлення. Рухова активність збільшує словниковий запас дитячого мовлення, […]

Докладніше
picture

Сюжетно-рольова гра!

Батьки і педагоги не завжди помічають того, що в житті дитини немає, або майже немає ігрової діяльності. Тоді, як відсутність гри, зокрема сюжетно – рольової , у дошкільному віці гальмує активний розвиток психічних процесів, новоутворень дошкільного дитинства, зокрема уяви, мислення, норм спілкування. Становлення сюжетно – рольової гри дошкільників відбувається на основі реальної взаємодії між дітьми  у процесі вільної діяльності. […]

Докладніше