- Головна
- /
- Освітній процес
- /
- Методичний кейс
- /
- Page 2
Пам’ятка для батьків
«Забезпечення особистої безпеки дитини» Життя потребує від наших дітей уміння орієнтуватись і знаходитивихід з непередбачених ситуацій. Чим менше в дитини знань, тим більшенебезпеки з боку навколишнього середовища.Щоб вберегти дитину від біди, треба пам’ятати та дотримуватись такихправил: не залишати дітей дошкільного віку самих, навіть на короткий час; учити дитину користуватися дверним вічком; не дозволяти відчиняти двері […]
Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище
Освітнє середовище – сукупність зовнішніх умов, факторів, впливів, способів навчання і виховання, необхідних для успішного функціонування освіти. Це один з головних чинників вдосконалення освітнього процесу. Іншими словами, це середовище для формування та розвитку особистості. Освітнє середовище має такі характеристики, як: цілісність, різносторонність, варіабельність, суб’єктивність, соціокультурна мобільність, координованість, емоційна насиченість. Середовище спрямоване на розвиток дитини у […]
Рухова активність, як засіб повноцінного розвитку дітей
Неможливо уявити здорову дитину малорухливою. Установлено, що кожен руховий акт здійснюється в просторі і часі, і тому дитина, яка активно рухається, отримує можливість набути певну одиницю часу більшого об’єму інформації, що, я к наслідок, сприяє прискореному формуванню її психіки. Фахівцями доведена також взаємозалежність рухової активності і розвитку мовлення. Рухова активність збільшує словниковий запас дитячого мовлення, […]
Сюжетно-рольова гра!
Батьки і педагоги не завжди помічають того, що в житті дитини немає, або майже немає ігрової діяльності. Тоді, як відсутність гри, зокрема сюжетно – рольової , у дошкільному віці гальмує активний розвиток психічних процесів, новоутворень дошкільного дитинства, зокрема уяви, мислення, норм спілкування. Становлення сюжетно – рольової гри дошкільників відбувається на основі реальної взаємодії між дітьми у процесі вільної діяльності. […]