picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

У відчинене віконце, Зазирнуло зранку сонце, І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі.

Змістовий напрям освітньої діяльності

ЗМІСТОВИЙ НАПРЯМ: ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОНСТРУЮВАННЯ .
Людина, яка здатна конструктивно мислити, швидко вирішувати логічні завдання, найбільш пристосована до життя, так як швидко знаходить вихід зі скрутних ситуацій, бере раціональне рішення.
У своїй педагогічній практиці широко використовуємо різноманітні види конструювання – з деталей конструктора, великогабаритних модулів, з паперу, природних і непридатних матеріалів. Логіко-математичний розвиток дошкільників з використанням конструктора LEGO є ефективною формою інтерактивної роботи, спрямованої на інтенсивне засвоєння нових знань, практичному їх застосуванню та розвитку інженерного мислення. При цьому діти набувають здатності незалежно мислити, працювати самостійно. Напрям забезпечується реалізацією освітнього проекту «LEGO + математика», автори, Бистрицька Анжела Степанівна, Малик Наталія Миколаївна, Рябоконь Катерина Петрівна

ЗМІСТОВИЙ НАПРЯМ: РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ
Як відомо, найкраще знання дитини засвоюються там, де вони стають чимось своїм, що зачіпають власні думки і почуття. І тут в нагоді нам стають дидактичні, розвивальні, інтелектуальні ігри. Адже саме гра стає тим чарівним містком, по якому діти легко, без душевних травм переходять зі світу дошкільного дитинства у світ шкільного життя.

Впровадження інновацій

Здається про гру сказано все. Можливо й так. Однак у нашій сьогоднішній практиці гра залишається першою та найголовнішою запорукою успіху дітей. Діти неабиякі вигадники й фантазери, вони полюбляють додавати в ігри свої правила, ускладнюють або спрощують їхній зміст. І саме тому в нашій групі впроваджується методика Л. Б. Фесюкової «Виховання казкою» (змістовий напрям: розвивальні ігри). Велику увагу приділяємо насамперед таким іграм, як інсценівки крапельки, етюди, імпровізації, пантоміми, ігри на основі дидактики І. Пестелоці, Ф. Фребеля та М. Монтессорі. Граємо з малюками в словесні ігри. Безліч з яких використовуємо з опорою на малюнок. Вільна поза дітей, зміна посадки, зацікавлений тон ведучого, яскраве закінчення – усе це складники успіху.

Гурткова робота

В групі працює гурток «Ключі до знань». Заняття гуртка проходять у формі ігор.
Особливу увагу приділяємо суспільним іграм на закріплення та розширення знань дітей про навколишній світ.
Як виховати правильне поводження з природою, дбайливе ставлення до птахів, тварин, інтерес до таємничого й загадкового світу рослин; як природа нас годує, напуває, як вона часом «пустує», захищає, радує вчить і допомагає – про все це діти дізнаються з екологічних ігор.
Математика, звісно ж, має бути цікавою, веселою та доступною. Саме тоді вона приваблюватиме дітей, такою її роблять ігри. Якраз вони й допомагають ненав’язливо, без примусу засвоювати математичні взаємозалежності в найрізноманітніших життєвих ситуаціях.
Завдяки мовним іграм діти опановують культуру мовлення та спілкування, у них формується виразність і чіткість вимови слів, правильний наголос, грамотність, ясність й уміння висловлювати свої думки.
Використовуємо ігри, які вчать, як цікаво не просто малювати, ліпити, а зображувати, граючись: намалювати чудо тваринку й скласти про неї казкову історію, стати Майстром по складанню орнаменту. Таке емоційно насичене спілкування на основі співпраці, безперечно, розвиває творчу особистість.
Задушевні ігри («Склади квітку для мами» тощо) включають психоаналітичні, емоціональні вправи. Вони сприятимуть установленню довірчих, щирих стосунків із навколишнім світом, а також умінню жити в гармонії із самим собою.