picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

У відчинене віконце, Зазирнуло зранку сонце, І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі.

Змістовий напрям освітньої діяльності

Змістовим напрямом роботи групи є:
ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ.
В нашій групі є правила, які ми обговорили і прийняли разом з дітьми, а саме:
– приходити вчасно;
– буди позитивним;
– бути щирим і чесним;
– не боятися говорити про те, що хвилює;
– відчувати долоньку друга.
Ми робимо помилки, ми говоримо «Вибач», ми вміємо веселитись, ми розкриваємо обійми, ми вибачаємо, ми шумні, ми любимо, ми – одна сім’я».

Впровадження інновацій

Не секрет, що проблема формування комунікативної компетентності дошкільників в суспільстві набуває особливого значення. Сьогодні батьки мало і неохоче читають своїм дітям, не спонукають їх до діалогічного мовлення, мова дітей досить часто не відрізняється особливою виразністю, діти допускають у своїй мові аграматизми, обмежуються короткими відповідями.
Як змінити ситуацію, як зацікавити дітей, як допомогти дитині, як зробити процес навчання важливим для дитини? Ці питання надихнули до пошуку нових методів і прийомів розвитку пізнавальної активності, розвитку мовного чуття, мовних здібностей і як результат – формування комунікативних навичок.
Виникла ідея занурити дошкільнят в певну ігрову ситуацію, зробити мовленнєве заняття, інші форми роботи більш змістовними, цікавими, привабливими і по-справжньому сучасними.
Так з’явилася на світ методична розробка «Формування комунікативної компетентності дошкільника з використанням інформаційно-комунікаційних технологій», автори О.Гриб’юк, Н.Волкова, Н. Журавель, Н.Цилюрик, Н.Зять, яка впроваджується у нашій групі.
Формула взаємодії з дітьми відповідно методичної розробки – «ПОМІТИТИ, РОЗКРИТИ, ЗРОЗУМІТИ, НАВЧИТИ ДУМАТИ Й ТВОРИТИ».
При цьому я використовується модель 4К:
– КОМУНІКАЦІЯ
– КОЛАБОРАЦІЯ
– КРЕАТИВНІСТЬ
– КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ.

Гурткова робота

З метою формування у дошкільників морально-духовних чеснот, які регулюють їхні стосунки з навколишнім світом, виховують свідомість, внутрішні принципи моральної поведінки та стосунків в групі функціонує гурток «Паросток».