picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

У відчинене віконце, Зазирнуло зранку сонце, І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі.

Змістові напрями освітньої діяльності

НАПРЯМ І. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ, ЗДОРОВ’ЯФОРМУВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА
Батьки завжди прагнуть бачити своїх малят здоровими, щасливими, фізично розвиненими, загартованими, захищеними від усіляких негараздів, тому турбота про здоров’я дітей – найважливіша для вихователів групи. Важливу роль в освітній діяльності групи відіграє створення умов для збереження, зміцнення і відновлення здоров’я вихованців, розвиток рухових та фізичних якостей, формування у них здоров’язбережувальної компетентності, основою якої є життєві навички, що сприяють фізичному, психічному, соціальному та духовному здоров’ю.
Щоб дитина мала змогу піклуватися про своє здоров’я, про розвиток, вона повинна свідомо ставитися до життя, як до найважливішого дарунку природи. Тому формувати культуру здоров’я особистості, прищеплювати розуміння пріоритету здорового способу життя, надавати ґрунтовні знання про основи здоров’я потрібно дітям з раннього дитинства, щоб знання, вміння, та навички перейшли у звичні необхідні потреби.

НАПРЯМ ІІ. ВИКОРИСТАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЙ
Визначальним аспектом діяльності групи є різнобічний і гармонійний розвиток дитини, формування її компетентності в конструктивно – будівельній діяльності з використанням LEGO-технологій; розвиток творчих, художньо-естетичних здібностей в різних видах діяльності; формування пізнавальних, естетичних і моральних якостей, емоційного благополуччя дітей. Напрям забезпечується реалізацією освітнього проекту “LEGO+Математика”, автори Бистрицька А.С., Малик Н.М., Рябоконь К.П.

НАПРЯМ ІІІ. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА

Впровадження інновацій

Майбутнє кожної людини у її власних руках. Очевидним є те, що виховання соціально – відповідальних та освічених у фінансовій сфері дітей робить їх спроможними змінити власне життя та світ довкола на краще, тим самим збільшуючи шанси на успішне й щасливе майбутнє. Щоб допомогти дітям усвідомити свій потенціал, ми знайомимо їх з міжнародною програмою соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот».
Особливістю програми є те, що нові знання дошкільникам дає та здобуває разом з дітьми їх новий друг – зірочка Афлатун (це вогник, який потрапив на Землю з Космосу).
Дана програма складається з п’яти Ключових Елементів, що несуть в собі соціальні та економічні поняття розширення прав і можливостей людини, а саме:
Перший Елемент: особистісне розуміння та пошук.
Дітей спонукають до більшого самопізнання та впевненості в собі.
Другий Елемент: права та обов’язки.
“Афлатот” втілює принципи Конвенціі ООН про права дитини.
Третій Елемент: збереження та витрати.
Діти вчаться цінувати і захищати як матеріальні, так і не матеріальні ресурси.
Четвертий Елемент: планування і створення бюджету.
Діти починають розуміти, що надії і мрії збуваються.
П’ятий Елемент: дитяча соціальна і фінансова ініціативність.
Дітей спонукають сприймати себе як активного учасника суспільства.
Програма “Афлатот” дасть можливість:
– бути нашим дітям впевненими в собі;
– навчитися цінувати та захищати як матеріальні, так і не матеріальні цінності;
– розуміти, що надії і мрії здійсненні;
– сприймати себе як активного учасника та члена суспільства.
Соціально-економічна освіта дошкільнят – крок в європейське майбутнє.

Гурткова робота

В групі діє гурток «Любій малечі про цікаві речі».
Гурток створено з метою розвитку інтелекту та творчого мислення за допомогою нових прийомів навчання, а також покращення психологічного стану дитини, що дає можливість відчувати себе впевнено у великому вирі інформаційного потоку сучасної системи мислення.
Завдання гурткової роботи:
– формувати в дітей вміння правильно поводитись з оточуючими предметами, людьми;
– формувати елементи власної безпеки;
– дати елементарні знання про права дитини;
– виховувати і навчати на основі традицій української педагогіки;
– формувати морально – етичні якості дітей;
– розвивати творчу, самодостатню особистість.