picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

Наразі даний сайт не працює. Запрошуємо Вас на новий сайт за посиланням https://dnz72.dnz.in.ua/

Калинка

Змістовий напрям освітньої діяльності

Ми – маленькі калинята,
Українськії малята.
Наша група краща в світі,
В нашій групі – дружні діти:
І веселі, і кмітливі,
І розумні, і мрійливі.
Граючись навчаємось,
Розуму набираємось.

В групі створенні належні умови для комфортного перебування дітей: затишна групова та спальна кімната, сучасні меблі.
Потужним засобом інтелектуального розвитку вихованців групи та формування у них основ цілісного світогляду є пошуково-дослідницька діяльність. У нас є своя ЛДД – Лабораторія Дослідницької Діяльності. Наші малята справжні винахідники – люблять досліджувати і пізнавати довкілля. Завдяки дослідам та експериментам засвоюють нові знання, вміння, навички взаємодії з довкіллям.

Впровадження інновацій

В групі впроваджується програма пізнавального розвитку дошкільників у пошуково-дослідницькій діяльності «Маленькі дослідники», автори Т.Шумей, І.Сергєєва. Програма дозволяє виявити здібність дитини пізнати навколишній світ, поглибити процес розвитку особистості, формувати системні та глибокі знання. Під впливом пошукової діяльності у дітей розвиваються елементи самостійного творчого мислення.

Гурткова робота

В групі працює гурток «Мала академія дослідників».
МЕТА ГУРТКА:
– створення умов, які викликають бажання дітей цілеспрямовано експериментувати та досліджувати;
– формування пізнавальних здібностей;
– сприяння інтелектуальному, дієво-вольовому, мовленнєвому та емоційно-чуттєвому розвитку дошкільників;

ЗАВДАННЯ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ:
– розвивати вміння аналізувати, систематизувати результати, наслідки роботи, розуміти причинно-наслідкові зв’язки, експериментувати, пізнавати нове, незвичайне.
– підводити дошкільників до розв’язання пізнавальних завдань;
– посилювати інтерес до явищ живої та неживої природи;
– формувати практичні вміння і навички взаємодії з довкіллям, пошукової роботи;
– активізувати самостійну розумову діяльність, стимулювати творчу самореалізацію, здобуття додаткових знань.