Методичне об’єднання для вихователів старших груп
ТЕМА: ФОРМУВАННЯ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
РОБОЧА ПРОГРАМА
БЛОК І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ
Ознайомлення з елементами локації експериментування для самостійної вільної діяльності та індивідуальних занять
БЛОК ІІ. ІНФОРМАЦІЙНИЙ
- Інтегрований підхід та міжпредментні зв’язки як стрижень здійснення взаємозв’язку і взаємодії в освітньому процесі ЗДО. З досвіду роботи (Журавель Н.В., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 72 ВМР»)
БЛОК ІІІ. МЕТОДИЧНО – ПРАКТИЧНИЙ
- Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим. Інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки» та «Технології» (Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР»)
- Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників. Методичний дайджест (Бондарчук Л.В., методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет Вінницької міської ради»)
- Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників. Презентація досвіду (Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР»)
- Сходинки професійного росту. Ділові гри для педагогів. (Трикалюк Р.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74», керівник методичного об’єднання)
БЛОК ІV. АНАЛІТИЧНИЙ
- Природничі науки і таємничі перетворювання в дитячому садку: в пошуках нових розмірностей.
Гра-рефлексія. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет Вінницької міської ради»)