ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
В рамках тижня знань безпеки життєдіяльності у нашому садочку проведено заняття з вихованцями за відповідною тематикою: «Увага всім», «Мандрівка до країни Вітамінів», «Небезпечні речі», «Я – маленький пішохід», «Дорожні знаки повинен знати кожен», «Чужі люди», «Ми – зразкові пішоходи», «Королева безпеки».
Всі заходи, проведені з дошкільниками, було спрямовано на формування та закріплення знань про правила безпеки життєдіяльності в ситуаціях, які становлять загрозу життю та здоров’ю людини, на виховання дбайливого ставлення до власного здоров’я та вміння його зберегти. В освітньому процесі широко використовувались тематичні сюжетні, дидактичні, конструктивно-будівельні ігри.
Проведено читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення цикли бесід, цільові прогулянки, екскурсії та кухню, пральню, конкурси, моделювання ситуацій, досліди з метою найбільш повного засвоєння навичок практичної безпечної життєдіяльності та правил поведінки у надзвичайних ситуаціях різного характеру.
Проведено тематичні розваги «Маленькі рятувальники» – для дітей 4-го року життя, «Школа пожежників» – для дітей 5-го року життя», «Вивчи правила і знай та завжди їх пам’ятай» – для дітей 6-го року життя, що сприяло легкому засвоєнню правил безпеки в музично-ігровій діяльності.
В кожній віковій групі створено осередки «Безпеки дитини», в яких зібрано цікавий дидактичний та наочно-ілюстрований матеріал, дитячі книги, малюнки тощо. Малюки мали змогу самостійно, за власним бажанням, закріплювати знання та практичні дії з правил безпеки життєдіяльності. Проведено конкурси дитячих малюнків «Правила безпеки», «Я малюю здоров’я».
Створено колажі «Небезпечні електроприлади» (старші групи).
Результатом роботи стали чіткі знання і навички малечі з різних видів безпеки життєдіяльності:
- діти знають та дотримуються правил поведінки з пожежної безпеки, правил безпечної поведінки в транспорті та на дорозі, мають чіткі навички безпечної поведінки в природному середовищі;
- дотримуються правил користування небезпечними предметами, передбачають наслідки падіння та вживання в їжу незнайомих речовин;
- більшість дітей вміють елементарно піклуватися про власне здоров’я, знаходити вихід з конфліктних ситуацій, усвідомлюють, що спілкування з незнайомцями може становити загрозу для життя й особистої безпеки;
Відповідну педагогічну роботу проведено з батьками вихованців. Проведено тематичні консультації: «Обережність не зашкодить», «Діти та електроприлади», «Безпека дітей у ваших руках», «Безпека дорожнього руху»,
«Побутові небезпечні предмети», «Правила користування предметами побутової хімії».