Змістовий напрям освітньої діяльності
Освітня діяльність групи здійснюється у напрямі STREAM (Science, Technology, Reading + WRiting, Engineering, Arts and Mathematics) – інтегрований підхід до освіти, яких передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.
Впровадження інновацій
Змістовий напрям освітньої діяльності реалізується через впровадження альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт», автор концепції професор Катерина Крутій.
Програма «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» реалізується через такі напрями:
Природничі науки, або Подорож Всесвітом
Математика. Логіка, або Пізнаємо красу чисел ті геометричних фігур
Мистецтво, або Таємниці Дивосвіту
Інжиніринг, або Маленькі винахідники
Читання і письмо, або Мандрівка до Країни Слів
Технології, або Таємничі перетворення
Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STREАM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.
Гурткова робота
Дитина – дослідник за своєю природою. Найважливішими рисами дитячої поведінки є допитливість, спостережливість, спрага нових відкриттів і вражень, прагнення до експериментування та пошуку нових відомостей про навколишній світ. В старшому дошкільному віці відбувається стрибок у становленні особистості, її базових психічних підстав, і саме цей період є найбільш сприятливим для експериментальної діяльності. Завдання дорослих – допомогти дітям зберегти цю дослідницьку активність як основу для таких важливих процесів як самонавчання, самовиховання і саморозвиток.
Саме тому в групі працює гурток «МІНІ-ЛАБОРАТОРІЯ МАЛЕНЬКИХ ВСЕЗНАЙКІВ».
Експеримент, самостійно проведений дитиною, дозволяє їй створити модель природно-наукового явища і узагальнити отримані дієвим шляхом результату, зіставити їх, класифікувати і зробити висновки про ціннісної значимості фізичних явищ для людини і самого себе.