picture

Журавлик

Комунальний заклад

" Дошкільний навчальний
заклад №72
Вінницької міської ради"

м. Вінниця, вул. М. Ващука, 19

Режим роботи: 7.30 - 19.30

picture
(0432) 56-00-64 (0432) 52-79-76

Наразі даний сайт не працює. Запрошуємо Вас на новий сайт за посиланням https://dnz72.dnz.in.ua/

  1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Освітній процес
  6. /
  7. “Ефективне використання Panasonic Panaboard...

“Ефективне використання Panasonic Panaboard в роботі сучасного вихователя”

4 лютого на базі КЗ “ДНЗ №72 ВМР” відбувся семінар-практикум на тему: “Ефективне використання Panasonic Panaboard в роботі сучасного вихователя”

Інформатизація суспільства ставить перед педагогами-дошкільниками завдання стати для дитини провідником у світ нових технологій, наставником у виборі комп’ютерних ігор і сформувати основи інформаційної культури особистості дитини. Суспільство продовжує шукати більш ефективні методи пізнання. Як допомогти краще засвоїти матеріал? Як підвищити інтерес до процесу навчання – ось що завжди хвилює педагогів всього світу. І саме створення інтерактивної дошки допомогло відповісти на це питання.

Інтерактивна дошка (ІД) – це пристрій, що дозволяє педагогу об’єднати два різних інструменти: екран для відображення інформації і звичайну маркерні дошки. ІД підключається до комп’ютера і проектора. На неї, як на екран, проектується зображення від будь-якого джерела (комп’ютерного або відео сигналу), з яким можна працювати прямо на поверхні дошки.

Маніпуляції комп’ютерної миші здійснюються дотиком поверхні (спеціальним пристроєм – стилусом або просто пальцем), тим самим користувач має повний доступ до управління комп’ютером. Дошка дозволяє показувати слайди, відео, робити позначки, малювати, креслити різні схеми, як на звичайній крейдяний дошці, в реальному часі наносити на проектоване зображення коментарі, будь-які зміни і зберігати їх у вигляді комп’ютерних файлів для подальшого редагування, друку на принтері, розсилки по електронній пошті.

Застосування інтерактивної дошки в дошкільній освіті сприяє розвитку психофізичних функцій, таких як дрібна моторика, зорово-моторна і оптико-просторова орієнтація; формування відповідних віку загальноінтелектуального умінь (класифікація, сериация); розвитку особистих компонентів пізнавальної діяльності (пізнавальна активність, самостійність, довільність), що забезпечує готовність дошкільнят до шкільного навчання.